Vrijwilligerswerk in IJsland! - Reisverslagen van Annika Huizinga - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in IJsland! - Reisverslagen van Annika Huizinga - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk in IJsland!

Ik dacht, laat ik deze vakantie eens wat anders doen... Zo kwam ik bij SIW uit, een organisatie die internationale vrijwilligersprojecten organiseert bijna overal ter wereld...
...dus ook in IJsland!
Ik ga naar de Westman Eilanden, een kleine vulkanische eilandegroep voor de kust van Reykjavik. In de jaren 70 is hier een dorp grotendeels onder lava bedolven. We gaan hier 'de boel opknappen'. Dat betekend zoveel als verven, hekken maken, paden aanleggen, bomen planten en erosiegaten op de vulkaan dichten. Het is een internationale groep mensen/studenten en het project duurt 2 weken. Daarna ga ik nog een week rondreizen over het 'vaste land' van IJsland. De lonelyplanet gids is al binnen!

Veel leesplezier op mijn blog.

Gr Annika

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2010

Hveragerdi, whale watching en de golden circle

24 Juli 2010

Eyjafjallajökull, gletsjers en watervallen

22 Juli 2010

Skogar en skogafoss

19 Juli 2010

Eldfell en puffins

17 Juli 2010

meer foto's
Annika

Hoi, welkom op mijn reisdagboek! Ik studeer Aardwetenschappen en ben enorm geïnteresseerd in vulkanen. Vanaf eind februari ben ik voor 5 maanden in Costa Rica!

Actief sinds 28 Feb. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 89541

Voorgaande reizen:

31 Mei 2012 - 02 Augustus 2012

Afstudeerveldwerk Mexico

01 Maart 2011 - 17 Augustus 2011

Stage in Costa Rica

07 Juli 2010 - 28 Juli 2010

Vrijwilligerswerk in IJsland!

09 Maart 2010 - 21 Maart 2010

Annika naar Costa Rica

Landen bezocht: