meer foto's - Reisverslag uit Vestmannaeyjar, IJsland van Annika Huizinga - WaarBenJij.nu meer foto's - Reisverslag uit Vestmannaeyjar, IJsland van Annika Huizinga - WaarBenJij.nu

meer foto's

Door: annika huizinga

Blijf op de hoogte en volg Annika

17 Juli 2010 | IJsland, Vestmannaeyjar

hoihoi!

thanx voor alle reacties op mijn vorige verhaal. Heb weer een heleboel foto's op picasa gezet.

Te beginnen: pannenkoeken eten en hike op dinsdag

Paardrijden op woensdag

Bezoek aan pompeii van het noorden en onze mooie 'muur' op donderdag

Nog meer muurtje en pompeii foto's van vrijdag

En last but not least, de beklimming van de Eldfell vandaag. Ook paar foto's van de Eyjafjallajokull van vanochtend, er kwam een pluim uit de krater!

Eigenlijk zouden we vandaag een boottocht doen, maar toen we bij de boot aankwamen was ie stuk. We moesten om half 2 maar weerkomen, maar toen was ie weer/nog steeds stuk. Dus morgen een nieuwe poging!

Vanavond 80's party in volcano cafe. Ben benieuwd.

Bless,

Annika

• 18 Juli 2010 - 06:45

Ina:

Hallo Annechie,

Wat indrukwekkend de foto's van de beklimming van de Eldfell Vulkaan. De lava brand nog steeds? Hoe krijgt het dan zijn voeding?

Groetjes Ina

• 18 Juli 2010 - 07:22

Dina:

Wat weer geweldige foto's!
    Zo te zien waren de pannenkoeken heerlijk. Wat een prachtig land! Ik zag op internet mooie aanbiedingen, misschien moeten we toch nog maar eens die kant op gaan met een fly/drive/hotel ;-)

Mam

• 18 Juli 2010 - 11:14

Jantje Schuurman:

Dag Annika,
    Mooie foto's hoor!! Print nog even enkele uit voor opa en oma.
    Nu ben je niet dichtbij kokend water zoals in Griekenland, maar bij echt vuur! Lijkt mij zeer spannend!!!
    Bless, oma

• 19 Juli 2010 - 10:34

Nynke Vellinga:

Gesprek met mijn begeleider tijdens lunch, afgelopen maandag:

Ik: ‘ik hoorde dat de Bakkafjara haven dinsdag geopend wordt’
    Begeleider: ‘echt?’
    Ik: ‘ja, een vriendin van me zit op de Westman eilanden en neemt woensdag de boot terug via de nieuwe haven. Ze zei dat dat de dag na de opening is’
    Begeleider: ‘dus die haven wordt morgen al geopend?’
    Ik: ‘ja’
    Begeleider: ‘en dat hoorde je niet van de baas van de IJslandse havendienst (waar we hier regelmatig contact mee hebben, red.), maar van een vriendin op vakantie’
    Ik: ‘ja’
    Begleider: ‘die gaat woensdag terug via de nieuwe haven?’
    Begeleider: ‘met de ferry?’
    Ik: ‘ik verwacht niet dat ze gaat zwemmen’

Pas na drie zinnen kwam mijn begeleider en door het gegniffel van de tafelgenoten achter dat die laatste opmerking niet bedoeld was voor serieus commentaar…

• 20 Juli 2010 - 00:28

Mathilde:

Haha, mooi verhaal Nynke :) En Annika, fijn dat je eindelijk de tocht met de boot hebt kunnen maken. Geniet van je rondreis op het vasteland!