Nieuwe reisplannen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Annika Huizinga - WaarBenJij.nu Nieuwe reisplannen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Annika Huizinga - WaarBenJij.nu

Nieuwe reisplannen

Door: annika huizinga

Blijf op de hoogte en volg Annika

22 Juni 2010 | Nederland, Utrecht

Ik dacht, laat ik deze vakantie eens wat anders doen... Zo kwam ik bij SIW uit, een organisatie die internationale vrijwilligersprojecten organiseert bijna overal ter wereld...
...dus ook in IJsland!
Ik ga naar de Westman Eilanden, een kleine vulkanische eilandegroep voor de kust van Reykjavik. In de jaren 70 is hier een dorp grotendeels onder lava bedolven. We gaan hier 'de boel opknappen'. Dat betekend zoveel als verven, hekken maken, paden aanleggen, bomen planten en erosiegaten op de vulkaan dichten. Het is een internationale groep mensen/studenten en het project duurt 2 weken. Daarna ga ik nog een week rondreizen over het 'vaste land' van IJsland. De lonelyplanet gids is al binnen!

Ik vlieg woensdag 7 juli via Kopenhagen naar IJsland en kom 28 juli met een rechtstreekse vlucht weer terug.

Veel leesplezier op mijn blog.

Gr Annika

• 22 Juni 2010 - 08:47

Dineke:

Hallo wereldburger.

Heel veel werkplezier en vakantie plezier in IJsland.

groetjes Dineke

• 22 Juni 2010 - 13:38

Ina Stavast:

Hallo Annechie,

Fijn je voor Ijsland weer een blog gaat bijhouden. Kan ik je volgen.

groetjes Ina

• 22 Juni 2010 - 17:55

Dina:

Maar.................ik ben het er nog steeds NIET mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!!

;-)

Maar wel schrijven hè????

Mam

• 06 Juli 2010 - 06:36

Jantje Schuurman:

Goedemorgen Annika,
    Al aan het pakken? Ik wens je een hele fijne leerzame tijd en vakantie toe. Ik kijk uit naar een foto met een spuitende geijser. Het lijkt mij geweldig om daar bij te staan en de krachten van de aarde te ervaren.
    Een hele goede reis toegewenst.
    liefs Oma

• 15 Juli 2010 - 06:23

Oom Harm Jan:

Annika

Wil je een stukje lava voor me meenemen

Veel succes in Ijsland